7 янв. 2011 г.

Сашко Лірник: я надіюся на Аллаха і чотири англійські кулемети

4 года назад автобусом ехали 13 часов из Киева в с. Космач на фестиваль традиционного украинского искусства "Этноэволюция" вместе с этим замечательным человеком, угощались его вином из бочонка, наслаждались в дороге его сочным юмором, а недавно вышла стенограмма его ответов в чате "Главреда".

Кто еще не читал, очень рекомендую. Самое интересное, что это не статья, а именно САШКА ЛИРНЫКА что ни на есть спонтанные ответы  - интеллектуальные и колоритные, которые раскрывают его как националиста, порядочного человека и настоящего патриота Украины. Респект.

про наше телебачення:
Кого виховує наше ТБ, що прищеплює дитині?
Споживача пластмаси, прокладок, шоколадних батончиків і взагалі жвачну тварину, яка не думає, а споживає те, що їй дають. Тобто задача максимум – сформувати бессловесне стадо, такий собі людський мурашник, який буде виконувати все, що не накажуть.

про українську ментальність:
Українці цінують своє і не крадуть чужого. А головне – до всього ставляться із вродженим гумором. Крім того, українці надзвичайно цінують і поважають особисту свободу і волю.

про себе:
я записую "трухляву давнину", я записувався і грав з сучасними музичними колективами "Кому вниз", "Вій", "Чур", "Очеретяний кіт".
...
Як казали китайські мудреці: "Коли мужчина йде на війну, він бере в руки меч. А коли виходить на дощ, то бере в руки парасольку". Персонаж Лірник не є Ісусом Христом, тому не підставляє праву щоку після удару по лівій. Хами на це розраховують, але, як казав геніальний Лесь Подерев’янський: "Вам так не буде!".
...
Я не вважаю, що казкар повинен бути рафінованою ідеальною особистістю, таким собі "одуванчиком" в окулярах, сильно правильним і нудним. Для мене це скоріше веселий, хитрий козарлюга зі своїми вадами і принадами, тобто абсолютно жива людина. Тим більше, що порядним казкарем ніколи не станеш, якщо живеш неповним ненасиченим життям. Тому я і є веселим, трошки грішним, жінок люблю, поїсти смачненько, повеселитися. От такий я є.

про сьогодення:
Як Ви вважаєте, українскьий народ бідний, бо дурний, чи дурний, бо бідний?
Бідний, бо в хаті злодій.

полный текст на Главреде

0 комментов:

Отправить комментарий

Related Posts with Thumbnails