17 янв. 2012 г.

Хлопці з Los Colorados




Перше музичне відкриття 2012 року.

Гарно та відверто смалять хлопці з Los Colorados — українського музичного гурту з Тернополя, що стали справжньою сенсацією, особливо у США і інших країнах світу, після розміщення своїх пісень в мережі інтернету. Після заснування гурту у 2006 році, за словами виконавців, було винайдено новий музичний стиль — "агро-алко-рок", а з творчістю групи на Youtube ознайомилося понад 3 млн. глядачів.
Склад:
    Руслан Приступа — вокал
    Ростислав Фук — гітара
    Сергій Масик — бас-гітара
    Олександр Драчук — ударні.


Зразок стилю:
Ми летимо орбітами, ріллями нерозбитими
Бо маємо гектарів добіди
А завтра прийде вихідний, Я синові віддам коней
і з жінкою посварюсь, як завжди
Худобу нагодую, мопед відремонтую
і з кумом на рибалку я махну
І там в тендітній тишині засмажу сало на вогні
По килішках біленьку розіллю
(Рілля в іллюмінаторі)

Ти красива завжди
В тебе кльова машина
Твій тато - депутат
Всьо нормально з грошима
Мама - бувша модель
Цілий день у спа-салоні
Маєш дядька в Москві
Два брати в Вашингтоні

Носиш ліфчик від Прадо,
А труси від Армані
А мої штани -
Пошиті в Казахстані
Я дістану з кишені
Тридцять третю Нокію
І шепочу тихенько
Шо від тебе я млію
(Джулія)

Вердікт: Душевно! Більшість пісень - добре виконаний закос під легкий хеві-метал з актуальними текстами. Рекомендую!
за наводкою Native-born citizen

більш лірично:
 

0 комментов:

Отправить комментарий

Related Posts with Thumbnails